loading...
فارسی ورد
رسول برامکی بازدید : 309 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

 

 

myTV نرم افزاری توانمند، جالب و بسیار کوچک است که به وسیله ی آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های گوناگون و سرعت بسیار مناسب و به صورت آنلاین از اینترنت دانلود نمایید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی myTV می باشند.

 

 

                              

               

 

 

 


رسول برامکی بازدید : 311 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

WinArchiver نرم افزاری بسیار توانمند و پر کاربرد برای کسانی است که با انواع فایل های فشرده نظیر  ZIP, RAR, ISO, 7Z, CAB, TAR و GZIP سرکار دارند می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت فایل های فشرده سازی شده که در ادامه مطلب تمامی فرمت ها را نام برده ایم، میتواند فرایندهای زیادی را روی آنها انجام دهد. ساده ترین فرایند خروج از حالت فشرده سازی شده تمامی فرمت های فایل های فشرده و همچنین ویرایش آنها و قرار دادن پسورد و همچنین قابلیت مهم mount کردن آنها به صورت درایو مجازی می باشد. توانایی تقسیم کردن فایل های فشرده سازی شده به چند فایل جداگانه که امروزه متداول شده است و بسیار دیده می شود هم توسط این نرم افزار انجام می شود.  قابلیت تهیه فایل های ایمیج (iso) از روی لوح های فشرده cd و dvd و همچنین رایت فایل های ایمیج روی لوح فشرده نیز از دیگر امکانات نرم افزار می باشد. قابلیت قرار دادن پسورد برروی فایل های فشرده نیز امکان پذیر می باشد. 

 

 

 

 

 

رسول برامکی بازدید : 40 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

3D Video Player نسل جدید پلیرهای پخش فیلم می باشد که توسط ان قادر خواهید بود فیلم های سه بعدی را این بار در پشت کامپیوتر خود نگاه کنید تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که نرم افزار را نصب کنید ، عینک پخش فیلم سه بعدی را بزنید و از دیدن فیلم های سه بعدی لذت ببرید.این نرم افزار از فرمت های AVI، MKV، WMV ، ASF ، 3GP ، 3GP2، 3GPP، MP4، M4V، RM، RMVB، M2TS، MTS، TOD ، WMV ، MPG ، MOV ، FLV ، VOB ، IFO، QT پشتیبانی می کند.

 

رسول برامکی بازدید : 75 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

 

قطعا اکثر شما با برنامه معروف KMPlayer آشنا هستید. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های معروف مالتی مدیا چون VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime امکان پخش هر فایل صوتی یا تصویری را ممکن می سازد. این نرم افزار از زیرنویس ها پشتیبانی کرده و همچنین به شما این امکان را میدهد تا به روش های مختلف به به استخراج صدا، فیلم و اسکرین شات بپردازید. این نرم افزار از ۲۵ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند. این نرم افزار نیاز به توضیح چندانی ندارد و پیشنهاد می کنیم که این نرم افزار را از دست ندهید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار KMPlayer Final:

- محيطي جذاب و سه بعدي متفاوت با آنچه تا کنون ديده ايد
- پشتيباني از فرمتهاي صوتي و تصويري: VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime
- امکان کپچر کردن فايلها با کيفيت قابل قبول
- در اختار گذاشتن تمام اطلاعات يک فايل صوتي يا تصويري مانند : نوع فايل ، پسوند و .. . و امکان ويرايش يا کپي
- هماهنگي و پشتيباني از برنامه هاي : Winamp, Realmedia and Quicktime by the internal logic
- قابليت نمايش زير نويس فيلمها و سازگاري کامل با زبان فارسي
- نرم افزار بسيار کم حجم با قابليتهاي بسيار زياد
- قابليت تعريف و تنظيم کليدهاي پخش برنامه به آساني
- قابليت پشتباني از پوسته و پلاگينهاي مختلف در برنامه
- قابليت نشان دادن اطلاعات فايلها به صورت کامل پشتيباني از فايلهاي فشرده
- پشتيباني کامل از فرمتهاي دي وي دي
- پشتباني کامل از فايلهاي فلش
- پشتيباني بالا از دوربين هاي ديجيتال
- امکان پخش فايلهاي AAC, OGG
- پشتيباني از Shockwave Flash/FLC/FLI
- پوسته هاي جذاب و زيبا
- امکان هماهنگ شدن با پلاگينهاي وينمپ
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و ...

 

نکته:

برای رفع  کاربرانی که خطای member not found را دریافت میکنند ، طبق گفته سایت سازنده بایستی پلاگین flash player نسخه activex برروی سیستم شما نصب باشد.

دانلود پلاگین فلش پلیر : http://patoghu.com/internet/internet_tool/961-danlvd-flsh-pler.html

گفته سایت سازنده: http://www.kmplayer.com/forums/showthread.php?t=39621

 


رسول برامکی بازدید : 298 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

Interactive Atlas of Human Anatomy را می توان به عنوان یک اطلس آموزشی قدرتمند در زمینه شناخت آناتومی بدن انسان نام برد. این اطلس شامل صدها تصویر کوچک و بزرگ از اجزای مختلف بدن انسان به همراه نام آن ها، تلفظ صحیح نام و جزئیات هر آناتومی می باشد که می تواند در یادگیری، مطالعه و مرور برای علاقمندان به این مبحث بسیار مفید باشد. شما می توانید در ضمیمه و بخش های مختلف یادداشت هایی اضافه کنید، تصاویر را زوم کنید یا به صورت رنگی/سیاه سفید آن ها را چاپ کنید. این نرم افزار علاوه بر امور تحقیقاتی و علمی در زمینه آموزش در کلاس های دانشگاهی و پژوهشی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Interactive Atlas of Human Anatomy:
- افزودن توضیحات خاص به بخش های مختلف
- مجموعه ای از تصاویر مفید از آناتومی بدن انسان
- امکان بزرگنمایی تصاویر
- چاپ تصاویر
- تلفظ صحیح نام هر یک از اجزای بدن
- مفید برای استفاده در مراکز آموزشی و پژوهشی
- و ...




رسول برامکی بازدید : 258 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (1)

 

نرم افزار Microsoft WorldWide Telescope که از ساخته های غول نرم افزاری مایکروسافت است ، سیستم خود را به یک تلسکوپ مجازی تبدیل کنید. این نرم افزار بر پایه وب 2 ساخته شده است و توسط ان قادر خواهید بود بهترین و زیباترین عکس های تلسکوپ های فضایی را مشاهده نمایید. با این نرم افزار شما امکان استفاده از تلسکوپ های معروف دنیا نظیر  Spicer ، Chandra و Hubble را خواهید داشت و توسط آن می توانید به سیر در کهکشان ها و آسمان بپردازید. البته یکی از برترین امکانات این نرم افزار سیر در زمان است یعنی شما قادر خواهید بود به دو میلیون سال قبل برگشته و وضعیت سیارات و آسمان را در آن زمانها مشاهده کنید. قابلیت نمایش آسمان  از زوایای دلخواه و مختلف نیز یکی دیگر از امکانات Microsoft WorldWide Telescope می باشد. نرم افزار قابلیت نصب روی تمامی ویندوزها را داراست.

 

دانلود فایل دانلود فایل  
حجم فایلحجم فایل: 77 مگابایت
پسورد فایلپسورد فایل : www.patoghu.com
منبع: منبع : پاتوقا

رسول برامکی بازدید : 2425 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (1)

 

پادویش نام انتی ویروس جدید و کاملا ایرانی و البته رایگانی می باشد که برای پلفتروم ویندوز عرضه شده است. به گفته سایت سانده این آنتی ویروس کاملا بومی بوده و از هیچ گونه موتور آنتی ویروس دیگری استفاده نمی کند. از امکانات این انتی ویروس می توان به محصول کاملا رایگان ، شناسایی و جلوگیری از عملکرد انواع بدافزار ، قابلیت پویش فایل ها در زمان استفاده و همچنین در صورت نیاز ، قابل اجرا بر روی سیستم‌عامل‌های ویندوز ٣٢ و ٦٤ بیت ، دارای موتور جستجوی هوشمند برای بدافزارهای ناشناخته ، قابلیت پاکسازی، قرنطینه و حذف فایل‌های بدافزار شناسایی شده ، مجهز به تکنولوژی ابر کاربران جهت شناسایی تهدیدهای به ­روز، خطرناک و ناشناس و ... اشاره کرد.

 



رسول برامکی بازدید : 260 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

امنیت اطلاعات یعنی حفاظت اطلاعات و سیستم‌های اطلاعاتی از فعالیت‌های غیرمجاز. این فعالیت‌ها عبارتند از دسترسی، استفاده، افشاء، خواندن، نسخه برداری یا ضبط، خراب کردن، تغییر، دستکاری. برای حراست از اطلاعات، باید دسترسی به اطلاعات کنترل شود. افراد مجاز باید و افراد غیرمجاز نباید توانایی دسترسی داشته باشند.دسترسی به اطلاعات حفاظت شده باید محدود باشد به افراد، برنامه‌های کامپیوتری، فرآیندها و سیستم هایی که مجاز به دسترسی به اطلاعات هستند.در پست امروز وبسایت پاتوق یو نرم افزار قدرتمندی را برای جلوگیری از بروز اطلاعات شما قرار داده است. NETGATE Spy Emergencyنام نرم افزاری است که با ایجاد دیوار امنیتیدر سیستم عامل و جلوگیری از نفوذ انواع برنامه های مخرب از جمله تروجان ، اسپم ها ، ویروس ها ، کرم ها و سایر برنامه های خطرناک سیستم شما را پاک و ایمن نگه می دارد.

این برنامه بسیار سبک بوده و کار با آن بسیار آسان می باشد.نرم افزار NETGATE Spy Emergency با استفاده از الگوریتم های قدرتمند جستجو تمامی فایل ها وحافظه های مرورگرهای Internet Explorer, Mozilla Firefox , Opera را اسکن و بررسی می کند.در صورت مشاهده فایل مشکوک با پیامی شما را آگاه می کند.این نرم افزار قابلیت اسکن ریجستری و پیدا کردن عیوب آن را دارا می باشد.


برخی از ویژگی های NETGATE Spy Emergency :
پشتیبانی از مرورگر اینترنت اکسپلورر، موزیلا فایرفاکس و مرورگر اپرا
قابلیت اسکن حافظه RAM سیستم
قابلیت بلوک نرم افزار های جاسوسی
قابلیت اسکن رجیستری
قابلیت اسکن  کوکی ها 
جلوگیری از ورود فایل های اسپم از طریق اینترنت
و....

رسول برامکی بازدید : 69 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)
نرم افزارهای مدیریت دانلود را می توان از جمله نرم افزارهایی دانست که هرکاربر حرفه ای اینترنت به طور حتم از یکی از آنها استفاده می کند. در این میان DownloadStudio یکی از بهترین ها در این زمینه است که توانسته جوایزی را نیز دریافت کند. استفاده از این نرم افزار به شما امکان دانلود با حداکثر سرعت و با امکان ادامه دانلود فایل ها ، دانلود انواع ویدیوهای آنلاین و پادکست ها ، دانلود کامل یک سایت و حتی فایل های فلش را می دهد. همچنین می توانید لیست فایل هایی که قصد دانلود آنها را دارید مرتب کنید و با انجام تنظیمات لازم نرم افزار به صورت اتوماتیک آنها را به ترتیبی که شما خواسته اید دانلود می کند. این قابلیت برای دانلود شبانه و هنگامی که در منزل نیستید کاربرد دارد چراکه نرم افزار می تواند براساس درخواست شما پس از اتمام دانلود فایل ها رایانه را خاموش نماید و یا عمل دیگری را انجام دهد. پشتیبانی کامل این نرم افزار از RSS feed را می توان از جمله دیگر نکات مهم در مورد این نرم افزار دانست که می توانید هم اکنون آخرین ورژن آن را از سایت پاتوق یو دریافت نمایید.

 

برخی ویژگی های نرم افزار Conceiva DownloadStudio
- دانلود انواع فایل ها با حداکثر سرعت.
- امکان زمان بندی برای دانلود.
- قابلیت دانلود ویدیوهای آنلاین سایت های مختلف.
- دارای مرورگر داخلی.
- کاربرد آسان.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...

منبع : پاتوق



رسول برامکی بازدید : 51 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (2)

Ace Translator 11.5.2.906 نام یک مترجم آنلاین بسیار مفید است که برای نیازهای چند زبانه ای روزمره شما بسیار مفید خواهد بود . این محصول شرکت Acetools با موتور قدرتمند ترجمه ی آنلاین خود به آسانی و سرعت برای شما قادر است انواع متون مانند محتوای صفحات وب , نامه ها , گفتگو ها و Email ها را که به زبانهاتی رایج دنیا می باشند را به یکدیگر تبدیل نماید !

soft98


 توسط Acetool قادرید متون خود را که از فارسی ، زبانهای چینی ( هم سنتی و هم ساده امروزی ) , هلندی , انگلیسی , فرانسوی , آلمانی , یونانی , ایتالیایی , ژاپنی , کره ای , پرتغالی , روسی و اسپانیولی  و .... می باشند را به یگدیگر تبدیل و ترجمه نمایید .

 






 

پسورد فايل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تايپ کنيد )

علاوه بر ویژگی متون قادرید توسط این نرم افزار قدرتمند مفید وب سایت خود را به آسانی 12 زبانه کنید !


توضیحات :
این نرم افزار برای اجرا تنها به سیستم عامل ویندوز Microsoft Windows 8/7/Vista/XP/2008/2003/2000.
و اتصال به اینترنت نیاز دارد .






 

پسورد فايل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
رسول برامکی بازدید : 249 جمعه 13 دی 1392 نظرات (1)

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

|نسخه نهایی ویندوز ۸.۱ به همراه فعال ساز رسمی ویندوز، آپدیت اکتبر ۲۰۱۳|

 

Windows 8.1 cover دانلود نسخه نهایی ویندوز ۸٫۱ – Microsoft Windows 8.1 AIO 7in1 x86/x64 Oct 2013

رسول برامکی بازدید : 47 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

Download Accelerator Plus نرم افزار معروف و قدرتمند که نام مستعار آن dap می باشد به همراه idm یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد. این نرم افزار قدرتمند ضمن دارا بودن قابلیت های بی شمار می تواند سرعت دانلود شما را طبق گفته شرکت سازنده تا ۳۰۰% افزایش دهد. البته شاید این رقم نجومی به نظر برسد ولی مسلما با استفاده از این نرم افزار سرعت دانلود شما بسیار افزایش خواهد یافت. ویژگی اصلی نرم افزار قابلیت ادامه دانلود در صورت قطعی به هردلیلی است. این قابلیت که resume نام دارد ، میتواند شما را در زمانی که دانلودتان به دلایلی مانند قطعی اینترنت ، قطعی سرور مبدا ، قطعی برق و… قطع شد ، ادامه دانلود را در زمان دیگری انجام دهد. قابلیت مهم نرم افزار توانایی دانلود مدیریت شده دانلودها می باشد. یعنی میتوانید تنظیم کنید که نرم افزار در زمانی معین دانلودی را آغاز و پایان بخشد و همچنین مشخص کنید که بعد از اتمام دانلود کامپیوتر خاموش شود. دانلود ویدیو و فایل های صوتی که دارای پخش آنلاین هستند و لینک دانلود ندارند (مانند ویدیوهای سایت یوتیوب) نیز در توانایی های این نرم افزار قرار دارد و میتوانید ویدیو و صوت های آنلاین پخش شونده را به راحتی دانلود کنید. نسخه ویژه این نرم افزار ضمن توانایی دانلود از سایت های پخش آنلاین میتواند ویدیوهای دانلود شده را تبدیل فرمت نیز دهد. برای آشنایی با قابلیت های جزئی قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزار Download Accelerator Plus Premium: – سازگاری با مرورگرهای معروف نظیر فایرفاکس،کروم، اپرا و اینترنت اکسپلورر – افزایش سرعت دانلود تا ۳۰۰ درصد – تکه تکه کردن فایل ها برای افزایش سرعت دانلود – دارای قابلیت Pause & Resume – توانایی نمایش جزئیات کامل لینک های دانلود قبل از شروع دانلود – امکان نمایش ویدیوها تا بخشی که دانلود شده است – امکان نمایش محتویات فایل های زیپ – توانایی قفل کردن فایل های دانلود شده – دانلود از سایت های پخش آنلاین ویدیو و صوت – سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۸ – و…

 

Download Accelerator Plus دانلود منیجر قدرتمند Download Accelerator Plus Premium 10.0.5.7

 

 

 

 

 

 

رسول برامکی بازدید : 107 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

VLC Media Player نرم افزاری کامل جهت پخش و اجرای فایلهای صوتی و تصویری و مورد استفاده برای کلیه فرمت های تصویری که کاربر امکان لذت بردن از فایلهای MultiMedia با تقریبا هر پسوندی را دارد. VLC Media Playerیک مدیا پلیر قوی و کم حجم است که تقریبا اکثر فرمت های رایج را بدون احتیاج به هیچ کدک اضافه ای پخش میکند. این برنامه همچنین قابلیت پخش DVD, VCD و Audio CD را دارد. شما با این برنامه به راحتی میتوانید از زیرنویس های موجود در اینترنت برای فیلمهای مختلف استفاده کنید.یکی دیگر از قابلیتهای این برنامه این است که به شما اجازه میدهد تا با استفاده از شبکه پر سرعت(IPv4, IPv6) و Vlc به عنوان سرور، فایل های مدیای خودتان را روی شبکه پخش کنید. مهمترین نکته در مورد این برنامه این است که VLC Media Player به صورت Open Source هست و شما می توانید کد برنامه رو از سایت این برنامه بگیرد و همچنین این برنامه برای سیستم عامل های به غیر از ویندوز از جمله برای Mac OS و Linux از جمله SUSE , Red Hat, Ubuntu و… هم نوشته شده است و قابل نصب بر روی تمام ویندوز ها میباشد.

 

VLC Media Player حرفه ای ترین پلیر دنیا با نام VLC Media Player 2.1.2 Final + Portable

 


رسول برامکی بازدید : 60 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تبدیل فرمت DVD های فیلم

Xilisoft DVD Ripper Ultimate 7.7

 

 

 

نرم افزارهایی که با عنوان کلی DVD Ripper معرفی میشوند، نرم افزارهایی هستند که امکان استخراج (ریپ کردن) فیلم از روی DVD و تبدیل فرمت و ذخیره آنها روی کامپیوتر را دارند. این نرم افزارها میتوانند بخش های مختلف فیلم، زیر نویس، و ترک های صوتی را به صورت یکجا و یا جداگانه از DVD استخراج کنند.

 

نرم افزار Xilisoft DVD Ripper Ultimate یکی از بهترین نرم افزارها در این زمینه است. توسط این نرم افزار میتوانید محتویات فیلم و سایر اجزای آن را از روی DVD استخراج کرده و بعد از تبدیل فرمت، روی کامپیوتر ذخیره کنید.

رسول برامکی بازدید : 276 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس مکافی، 15 خرداد 92

McAfee VirusScan Offline Update

 

 

آخرین به روز رسانی آپدیت آفلاین (برای نسخه های Enterprise) : تاریخ 15 خرداد92

 

 

رسول برامکی بازدید : 49 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس کسپرسکی

Kaspersky Updater 2.3.2

 

 

 

نسخه جدید این نرم افزار، Kaspersky Updater 2.3.2 منتشر شد!

 

هرچند آنتی ویروس کسپرسکی یکی از بهترین و قوی ترین آنتی ویروس های دنیاست، اما آپدیت کردن نسخه های قفل شکسته و کرک شده آن همیشه با مشکلات زیادی همراه است.

 

سریال های غیر مجاز و کپی محصولات امنیتی کسپرسکی معمولا در لیست سیاه این کمپانی قرار میگیرند و امکان آپدیت آنلاین را از کاربر سلب میکنند. برای رفع این مشکل، کاربران مجبورند دائما از سریال ها و Crack های جدیدتر استفاده کنند. و یا آپدیت های آفلاین را دانلود و نصب کنند. اما پیدا کردن جدیدترین آپدیت های آفلاین نیز مشکلات خاص خود را دارد.

 

در این مطلب، نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که میتواند به صورت هوشمند جدیدترین آپدیت های آفلاین آنتی ویروس کسپرسکی را پیدا کرده و دانلود کند. به این ترتیب دیگر نیازی نیست تا در سایت های مختلف به دنبال آپدیت های آفلاین باشید.

 

نام این نرم افزار، Kaspersky Updater است که به تازگی نسخه جدید آن منتشر شده است.


 

 

علاوه بر دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس کسپرسکی، این نرم افزار قادر به دانلود آپدیت آفلاین برای سایر محصولات امنیتی Kaspersky نیر هست. مثل Internet Security , Pure و سایر نرم افزارهای امنیتی.

 

مزیت استفاده از آپدیت آفلاین این است که میتوانید فایل آپدیت را روی کامپیوتر خود ذخیره کنید تا در صورت نصب مجدد ویندوز بتوانید بدون نیاز به دانلود مجدد، آنتی ویروس خود را آپدیت نمایید.

 

مثل آپدیت های معمولی، اولین آپدیت آفلاین نیز کمی حجیم است و دانلود آن زمان بیشتری طول میکشد. اما در دفعات بعدی فقط آپدیت های جدید دانلود میشوند که حجم کمی دارند و به سرعت قابل دانلود هستند.

 

نرم افزار Kaspersky Updater علاوه بر آپدیت دیتابیس آنتی ویروس، قادر به آپدیت امکانات نرم افزار نیز میباشد. کافی است بعد از نصب آنتی ویروس یا سایر نرم افزارهای امنیتی کسپرسکی، این نرم افزار را نیز نصب کنید تا با کمک آن بتوانید آپدیت های آفلاین را دانلود کرده و نصب نمایید. این نرم افزار در حال حاضر از تمام نسخه های کسپرسکی تا 2013 پشتیبانی میکند.

 

 

نسخه جدید نرم افزار دانلود آپدیت آفلاین کسپرسکی، یعنی Kaspersky Updater 2.3.2 را از سرزمین دانلود دریافت کنید:

 

دانلود با حجم 1 مگابایت

رسول برامکی بازدید : 53 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

BlueStacks App Player 0.7.9

 

 

 

 

نسخه جدید نرم افزار BlueStacks منتشر شد! (ورژن 0.7.9)

 

نرم افزار BlueStacks یکی از بهترین نرم افزارهایی است که هر دارنده موبایل اندرویدی می تواند روی کامپیوتر خود داشته باشد! توسط نرم افزار BlueStacks می توانید برنامه ها و بازی های اندروید را روی کامپیوتر خود و در محیط ویندوز اجرا کنید...

 

 

 

رسول برامکی بازدید : 123 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار فوق العاده معروف Babylon که در زمینه ترجمه کلمات و متون ید طولایی دارد را همه می شناسیم. پشتیبانی بیش از ۷۵ زبان زنده دنیا و تبدیل و ترجمه آن به زبان های دیگر باعث می شود همه نیازهای کاربران در مورد ترجمه زبان ها بر طرف شود . برای ترجمه متن های کامل و بازگشایی سایت ها ۳۱ زبان مورد پشتیبانی هستند . این نسخه که همانند نسل های قبلی بیش از ۱۷ زبان زنده دنیا را به صورت پیش فرض پشتیبانی می کند قادر است تا علاوه بر تلفظ کلمات به زبان های مختلف متون را هم ترجمه کند. ترجمه متن یکی از مواردی است که کاربران به آن توجه بسیار ویژه ای دارند، هرچند ترجمه متن با Babylon تنها با داشتن یک ارتباط اینترنتی فراهم می شود اما بازهم عملکرد نرم افزار تحسین برانگیز است.
قابلیت بسیار مهم و کلیدی که در این نسخه اضافه شده است، امکان ترجمه وب سایت ها به صورت آنلاین است، بدین صورت که کاربران می توانند با استفاده از این قابلیت آدرس وب سایت مورد نظر را داده و منتظر بمانند تا با توجه به زبانی که انتخاب کرده اند ، صفحه وب سایت مورد نظر را ترجمه شده تحویل بگیرند. قابلیت جالب دیگر هم امکان تبدیل واحد های مختلف به یکدیگر هستند که می تواند استفاده زیادی برای کاربران داشته باشد.

 

Babylon نسخه جدید دیکشنری قدرتمند و محبوب Babylon v9.0.0.r30

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Babylon v9.0.0.r30 :
- قابلیت ترجمه متن با امکان پشتیبانی از ۳۱ زبان زنده دنیا
- بهره برداری و پشتیبانی از ۷۵ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین پارسی
- قابلیت تبدیل واحد های مختلف
- امکان تلفظ کلمات با قابلیت پشتیبانی از زبان های مختلف
- تغییر محیط کاربری نرم افزار و البته جذاب تر شدن آن
- امکان ترجمه سایت تنها با چند کلیک ساده (جدید)
- امکان نمایش ترجمه ها همراه با توضیحات Wikipedia
- قابلیتی به نام Globle ، موجود در محیط کار ویندوز که دسترسی به نرم افزار را سریعتر می کند
- به روز رسانی های نرم افزار
- امکان تغییر پوسته های نرم افزار
- توانایی Auto Completion
- قابلیت ترجمه متون Document ها با قابلیت پشتیبانی از فرمت های TXT ، PDF و Word 
- قابلیت اضافه شدن منو برای تلفظ و ترجمه در MS Office 
- پشتیبانی کامل از زبان های عربی و زبان پارسی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷
- و …

 

 

 

رسول برامکی بازدید : 156 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ May14-2013، اینترنت اکسپلورر ۱۰ (IE 10)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است. این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده May 2013 |

 

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 May 2013

 

رسول برامکی بازدید : 72 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

JetAudio نرم افزاری بسیار نام آشنا در زمینه پخش موزیک و فیلم و ویدیو می باشد و با توجه به دیگر امکاناتی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد ، اکثر کاربران بعد از نصب ویندوز یکی از اولین نرم افزارهایی که نصب می نمایند JetAudio خواهد بود. این نرم افزار در زمینه پخش و نمایش فایل های مالتی مدیا (صوتی و تصویری) بسیار کامل است و با پشتیبانی از اکثر فرمت های معمول دنیای فایل های چند رسانه ای بدون هیچ مشکلی را برای کاربران به وجود نخواهد آورد. ظاهری زیبا و کاربرد پذیر در کنار قابلیت نمایش دادن زیرنویس های فارسی برای ویدیو و امکانات فراوان از JetAudio نرم افزاری محبوب ساخته است. قابلیت تبدیل فرمت های ویدیویی و صوتی به یکدیگر از دیگر امکانات مهم نرم افزار محسوب می شود. به طوری که نرم افزار میتواند به راحتی و با امکانات و جزئیات فراوان ویدیوها و فایل های صوتی را به یکدیگر تبدیل نماید. تنظیمات کیفیت صدا و تصویر نیز به سادگی امکان پذیر است. قابلیت rip نمودن سی دی های صوتی در کنار قابلیت رایت سی دی های صوتی نیز از جمله امکانات تکمیلی نرم افزار است. قابلیت های ضبط و میکس صدا و همچنین بریدن قسمت های دلخواه صدا و صوت و همچنین قابلیت ویرایش تگ ها از امکانات پخش صوتی نرم افزار JetAudio می باشد.

 

jetaudio پلیر قدرتمند و چند منظوره مالتی مدیا Cowon JetAudio 8.1.1.2010 Plus VX

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب

درباره ما
Profile Pic
*به نام خدا* *نویسنده :رسول برامکی*امیدوارم لحظات خوشی را دروب سایت سپری کنید* با تشکر...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    like کن :
    اگه فوتبالی like کن :
    like کن :
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 73
  • بازدید سال : 1,484
  • بازدید کلی : 51,336
  • قوانین سایت
    code